شب شعر و یادواره گرامیداشت شهید روحانی در گورزانگ میناب برگزار می‌شود

دبیر ستاد برگزاری شب شعر شهادت روستای گورزانگ میناب از برگزاری شب شعر شهادت بمناسبت سی و سومین سالگرد شهادت شهید والامقام عباس بازماندگان و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵۰۰ شهید سرافراز استان هرمزگان خبر داد.

مصیب بازماندگان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی کانون سادات گورزانگ ، اظهار داشت: شهید عباس بازماندگان تنها شهید روحانی بخش بندزرک و از شهدای روحانی شهرستان میناب است.

وی افزود: به مناسبت سی و سومین سالگرد شهادت این شهید والامقام و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵۰۰ شهید سرافراز استان هرمزگان، شب شعر شهادت با شعر خوانی شعرای حوزه دفاع مقدس در گورزانگ میناب برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری شب شعر شهادت تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه از وظایف آحاد مردم است و هم اکنون در برهه ای قرار گرفته ایم که دشمنان قسم خورده انقلاب با بکار گیری حربه ها و ترفندهای گوناگون می‌کوشند تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کنند.

بازماندگان با اشاره به نقش علما، روحانیون و طلاب در پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان داشت: روحانیت همان گونه که در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پرچمدار و پیشتاز مبارزات بودند، در هشت سال دفاع مقدس و نبرد با دشمن غاصب نیز نقش بسزا و موثری ایفا کردند.

شهید عباس بازماندگان از نیروهای غواص گردان ۴۲۲ لشکر ۴۱ ثارالله و تنها شهید روحانی بخش بندزرک میناب است که در چهارم دیماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۴ در درگیری مستقیم با دشمن بعثی شربت شهادت را نوشید.

آئین شب شعر شهادت همزمان با سالگرد شهادت روحانی شهید عباس بازماندگان در چهارم دیماه سال جاری در حسینیه بزرگ روستای گورزانگ برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *