گرامیداشت روحانی شهید عباس بازماندگان ویادو خاطره ۱۵۰۰ شهید هرمزگان در گورزانگ برگزار شد

مدیرمسئول کانون فرهمگی هنری سادات گورزانگ  از برگزاری سومین گرامیداشت روحانی شهید عباس بازماندگان در قالب کنگره۱۵۰۰ شهید هرمزگان خبر داد.

جعفری گفت: این مراسم ۴ دی ماه سال جاری با حضورو سخنرانی مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت، فرماندهان نظامی استان ، مسئولین استان ،شهرستان میناب و شهر بندزرک، خانواده شهدا، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به ویژه همرزمان شهید بازماندگان در عملیات کربلای ۴ در روستای گورزانگ با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی و رهبر عظیم  الشان انقلاب اسلامی و تکریم خانواده شهدا  در قالب نو وبه سبک هنری و به نام آئین شب شعر شهادت برگزارشد.

این جانشین پایگاه مقاومت بسیج گورزانگ افزود: در این مراسم که با حضور جمع کثیر مردم روستای گورزانگ و شخصیت های مختلف استانی همراه بود  گروه سرود بچه های آسمانی و گروه تواشیح بقیه الله کانون سادات ونیز ۱۵ از شاعران حوزه دفاع مقدس به اجرای سرود و تواشیح و شعرخوانی پرداختند.

اجرای گروه سرود بچه های آسمانی کانون فرهنگی هنری سادات گورزانگ
اجرای گروه بقیه الله گورزانگ

گفتنی است روحانی شهید عباس بازماندگان در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای۴ طی درگیری مستقیم با دشمن بعثی به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از ۱۱ سال در سال ۷۶ به زادگاهش روستای گورزانگ بازگشت و در همان جا به خاک سپرده شد ،. روستای گورزانگ از توابع بخش بندزرک ۱۲ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *