ویژه برنامه شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در گورزانگ

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سادات از برگزاری ویژه برنامه شهادت حاج قاسم سلیمانی در شب شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در گورزانگ خبرداد.
جعفری افزود : همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) ویژه برنامه شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور و سخنرانی جناب سرهنگ صوغانی از همرزمان شهید و مداحی حضرت حجت الااسلام شیخ علی رنجبر روز چهارشنبه ۱۸ دیماه در روستای شهید پرور گورزانگ برگزار شد .
جناب سرهنگ سوغانی سخنران این مراسم گفت: حاج قاسم همواره نگاهش به لب های ولایت بود و هر چه از دهان رهبری بیرون می آمد خود را موظف می دانست بدون ذره ای کم و کاستی آن را اجرا کند.
فرمانده سابق سپاه میناب و همرزم شهید سلیمانی به نقش بی‌بدیل سردار سلیمانی در مدیریت منطقه و مقابله با دشمنان اشاره کرد و افزود :جمعیت عظیم و سیل خروشان مردم در تشییع پیکر و بدرقه باشکوه سردار، بیانگر قدردانی مردم از رشادت های او بود.
گفتنی است آئین بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت با همکاری کانون سادات گورزانگ و به همت قرارگاه‌ تحول محلات گورزانگ با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، جمعی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی و مردم گورزانگ برگزار شد.
روستای گورزانگ از توابع بخش بندزرک ۱۲ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

پایان پیام./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *