دانلود نرم افزار اندروید روحانی شهید عباس بازماندگان در کانون سادات گورزانگ طراحی و تولید شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سادات از طراحی و تولید نرم افزار اندروید روحانی شهید عباس بازماندگان در روستای گورزانگ خبر داد.

جعفری گفت: در بیانات امام خامنه ای در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در ۲۵ آذر ماه امسال آمده است «هر شهیدی یک نماد است. سعی کنید چهره‌ی شهدا را آن چنان که هست برای جوانهای امروز روشن کنید؛ این نمادها میشوند الگو برای جوان. و این به آنجا منتهی بشود که جوانها بتوانند در بین این چهره‌هایی که معرّفی شده‌اند و نشان داده شده‌اند، برای خودشان الگو انتخاب کنند، به آنها دل ببندند و راه آنها را دنبال کنند؛»

این فعال فرهنگی افزود: از این رو در کانون فرهنگی هنری سادات این محصول با هدف مذکور و اطاعت از فرمان ولی امر و مولای خود اقدام به طراحی و ساخت نرم افزار موبایلی با موضوع شهدا نمودیم.

وی اظهار داشت: نرم افزار ” روحانی شهید عباس بازماندگان ” روایتگر سرگذشت روحانی شهید عباس بازماندگان ساکن روستای گُوَرزانگ از توابع شهرستان میناب استان هرمزگان که این نرم افزار در قالب نرم افزار تلفن همراه (اندروید) عرضه شده است و میزان محتوای ارائه شده در این محصول اعم از متن ، عکس ، صوت و فیلم ، در حال بروز رسانی  است.

وی با اشاره به این که مراحل ساخت  آن زمانبر بوده ، گفت : برای ساخت این نرم افزار که  شامل بخش های مختلفی از قبیل زندگینامه، وصیت نامه،  تصاویر ، مستند  و… است ، بیش از ۳۰۰ نفرساعت وقت صرف شده است که شامل جمع آوری اسناد ، طراحی ، نویسندگی ، کارهای گرافیکی و برنامه نویسی می باشد.

در پایان جعفری تاکید کرد : به حول و قوه ی الهی و به همت جوانان روستا از آنجا که روستای گورزانگ ۱۲ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است  ، برنامه ریزی شده که بتوانیم در آینده ای نزدیک نرم افزارهایی با موضوع شهدا و انقلاب ویژه سیستم عامل های ویندوز ، اندروید و ios طراحی و تولید کنیم.

جهت دریافت نرم افزار اندروید روحانی شهید با حجم ۲۶ مگابایت روی دکمه دانلود کلید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *