خبر برگزاری چهاردهمین یادواره شهدای روستای گورزانگ وهمزمان با ایام شهادت سردار قاسم سلیمانی

روستای گورزانگ

بچه های آسمانی

مدیر کانون فرهنگی هنری سادات خبرداد: برگزاری چهاردهمین یادواره شهدای روستای گورزانگ

جعفری گفت: همزمان با ایام شهادت سردار قاسم سلیمانی، چهاردهمین یادواره شهدای روستای گورزانگ و اولین سالگرد شهادت سردار دلها به همت کانون فرهنگی هنری سادات و با همکاری کانون های روستا در حسینیه بزرگ برگزار می شود.

« محمد جعفری »، مدیر کانون فرهنگی هنری سادات روستای گورزانگ در گفتگو همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، چهاردهمین یادواره روستای گورزانگ و اولین سالگرد شهادت سردار دلها در حسینیه بزرگ این روستا برگزار می شود.

وی افزود: سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان قرارگاه نصرت و از همراهان و مشاوره سردار سلیمانی در این یادواره سخنرانی خواهد کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری سادات روستای گورزانگ ادامه داد: کربلایی مجید آزادی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز در این برنامه مداحی می کند.

جعفری از اجرای سرود گروه سرود بچه های آسمانی کانون فرهنگی هنری سادات به عنوان یکی دیگر از برنامه های چهاردهمین یادوارهشهدای روستای گورزانگ یاد کرد و گفت: این یادواره ساعت ۱۸ جمعه ۱۹ دی برگزار خواهد شد.

وی افزود: کانون های کانون حجت و العبد الصالح و دهیاری، شورا و قرارگاه تحول محلات شهدای گورزانگ با کانون فرهنگی هنری سادات در برگزاری یادواره مشارکت دارند.

گفتنی است؛ روستای گورزانگ از توابع بخش بنذرک شهرستان میناب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *